Сайт
Світ технологій

Нині майже кожне явище в світі має свій сайт. Сайти створюють, ніби гарячі пиріжки на кухні, не надто задумуючись яким він має бути,  що для нього потрібно, а що ні. Спробуємо в тому розібратись на «хлопський розум».
Перше, що взагалі варто мати при розробці будь чого – це технічне завдання. По суті це документ у якому описані вимоги до кінцевого продукту, згідно міжнародного стандарту це SRS. На даний час, його дуже рідко пишуть для проектів, але помилково. Технічне завдання варто мати в чітко написаному документі для того аби не виникало «незручних моментів» типу «семи п’ятниць на тижні», а також для раціоналізації продукту.
Стосовно змісту технічного завдання. В наших реаліях переважає підхід, коли беруть готову CMS, на неї навішують дизайн та здають то все замовнику не надто вникаючи в функціональні необхідності компонентів. Розглянемо сайт візитку для компанії, яка виробляє деревяні вікна та двері. Їм не потрібні форми зворотного зв’язку, але з іншого боку -  життєво необхідними є галереї продукції та ергономічність. Спробуємо написати технічне завдання.
Перше. Необхідна інформація, яка має бути на сайті:
1.    Контакти – власне, щоб можна було зв’язатись з компанією або знайти місце знаходження на карті.
2.    Портфоліо – фотографії та опис готової продукції
3.    Статті – які б пояснювали різницю між типами та класами продукції, а також коливання вартості залежно від конструкції(наприклад: опису різниці між дверима вхідними та міжкімнатними). Такий контент варто мати на сайті, що трохи полегшити роботу менеджерів.
Друге. Дизайн, часто помилкою замовників, є те що вони самі не знають чого хочуть і вказують на вже існуючі сайти конкурентів. Власне, на «хлопський розум», варто давати свободу дизайнеру, тоді є шанси, що ви отримаєте легкий та ергономічний дизайн, який буде приємно виділятись серед  конкурентів. Вимоги до дизайну:
1.    Контакти на головній сторінці.
2.    Ергономічність – інтуїтивно зрозумілий дизайн та можливість доступу в будь-яке місце сайту за три кліки.
3.    Простота – не варто перевантажувати дизайн «спефектами», краще зробити простішим, зрештою на корпоративних сайтах рідко хочуть милуватись дизайном.
Третє. Визначення статичного та динамічного контенту. Це суттєво впливає на ціну. Деякі сторінки, можливо зробити статичними, бо вони змінюються дуже рідко, або взагалі лишаються без змін. До того ж це впливає на кінцеву ціну сайту. Статичною в даному випадку є лише сторінка з контактами.
Четверте. Одразу надати матеріали, які існують: логотип, рекламні буклети і т.д. Це полегшить роботу над дизайном. Також особлива увага – до фотознімків продукції, якщо немає якісних, або принайні нормально сфотографованих, тоді краще замовити зйомку, а результат можна буде використовувати у подальшій рекламі.
Власне, це все що варто розробити в першу чергу. Це складно, але дуже спрощує життя, бо є чіткі вимоги на які може ссилатись як замовник так і розробник сайту.

©Zlit 2012ОновленняКонтакти